Terminál Premium Plus LTE

Prednastavené prerušenie

Na termináli je možné prednastaviť časový interval, počas ktorého sa bude vybrané prerušenie

zobrazovať na snímači. Nastavenie sa vykonáva v definícii terminálu na záložke Prednastavené

prerušenie.

V prípade, že používateľ potrebuje v tomto čase zvoliť inú operáciu, predvolené prerušenie môže
zmeniť na terminály šípkou Späť.

Zotrvačnosť prerušenia
Pre každý terminál je možné nastaviť pre jednotlivé prerušenia tzv. Zotrvačnosť. Ide o dobu, počas
ktorej zostáva na snímači zvolené prerušenie (napr. transakcia obed/odchod zostáva po zosnímaní
predvolená ešte 30 sekúnd a každý ďalší používateľ, ktorý príde k snímaču v tomto intervale, si ju
už nebude musieť znova vyberať). Nastavenie zotrvačnosti sa vykonáva v definícii terminálu na
záložke Typy transakcií. Doba zotrvačnosti sa udáva v sekundách.

V prípade, že používateľ potrebuje v tomto čase zvoliť inú operáciu, predvolené prerušenie môže
zmeniť na terminály šípkou Späť.
Upozornenie: Ak je na terminály v čase snímania prednastavené prerušenie(popisované v bode 1.
tohto dokumentu), vo vyhradenom intervale nebude platiť zotrvačnosť.

Aktuálne prítomní
Cez Hlavné menu vo voľbe Výpisy pribudla možnosť zobraziť zoznam aktuálne prítomných
zamestnancov v dochádzke. Aktuálne prítomní zamestnanci sa používateľovi zobrazia len
v prípade, že bude mať nastavené právo na akciu na zobrazenie prehľadov pre organizáciu.

Cez Hlavné menu zvolíme voľbu Výpisy:

Následne zvolíme voľbu Prítomní:

Zobrazí sa prehľad prítomných zamestnancov v dochádzke: