Môže sa stať, že transakcie, ktoré sú nasnímané na termináloch alebo naimportované transakcie sa neprenesú do dochádzky zamestnanca. Takto odmietnuté transakcie môžu byť z dôvodov:
- neznámy terminál;
- neznáma dochádzková karta;
- neznámy typ transakcie.
Označením zaškrtávacieho políčka a stlačením tlačidla Importovať je možné transakcie opätovne naimportovať. Pomocou tlačidla Odstrániť a označením príslušného zaškrtávacieho políčka (check boxu) je možné neplatné transakcie z evidencie odstrániť.

Neplatné transakcie staršie ako 90 dní systém automaticky odstraňuje počas importu nových transakcií. Tento interval sa dá zmeniť vo voľbe Spracovanie dochádzky / Nastavenia dochádzky / Import dát
Neplatné transakcie staršie ako 90 dní systém automaticky odstraňuje počas importu nových transakcií. Tento interval sa dá zmeniť vo voľbe Spracovanie dochádzky / Nastavenia dochádzky / Import dát
