Prihlásený užívateľ nie je stotožnený so žiadnou osobou z personalistiky
- Kontaktujte prosím so znením tejto hlášky Vaše HR.
Ľutujeme, zvolená databáza nemá prístup k mobilnej aplikácii
- Na zvolenej databáze nie je aktivovaná mobilná aplikácia. Prosíme kontaktujte podporu dodávateľa (servicedesk.hour.sk).
Prihlásený užívateľ nemá povolenú mobilnú aplikáciu
- Užívateľ nemá právo Mobilná aplikácia na čítanie alebo zápis. Kontaktujte Vaše HR.
Nezobrazujú sa informácie/fotky
- Nesprávne nastavené práva na databáze. Kontaktujte Vaše HR.
Nezobrazuje sa emulátor snímača
- Pravdepodobne nemá prihlásený užívateľ pridelené právo na emulátor snímača. Kontaktujte Vaše HR.
Nepodarilo sa pripojiť k serveru.
- Robili ste zmenu hesla do Humanetu? Pomôže odhlásenie a opätovné prihlásenie do Humanetu.
- Chvíľu počkať, skúsiť znova. Potom prípadne kontaktovať podporu (servicedesk.hour.sk).
- Ak sa zobrazuje na emulátore snímača: V DB nie je nastavený emulátor.
Potrebujem upraviť dochádzku, resp. nesprávne nasnímaná transakcia.
- Úprava dochádzky je pre oprávnených užívateľov možná cez web rozhranie Humanetu. Ak nemáte oprávnenie, kontaktujte svojho nadriadeného, prípadne oddelenie HR.
Všetci neznámi na záložke Aktuálne v Tímoch
- Ako zdroj vstupných dát pre dochádzku je nastavený Plán. V prípade ak by boli nastavené Transakcie zobrazovali by sa prítomnosti podľa pravidiel opísaných v kapitole Tím.
Na záložke Tímy vidí každý len sám seba
- Modul Schvaľovanie neprítomnosti nemá správne nastavené Práva na akcie. Kontaktujte Vaše HR.
Transakcie z emulátora snímača nemajú typ prerušenia
- Prosíme kontaktujte podporu dodávateľa (servicedesk.hour.sk). Je potrebné upraviť nastavenia v evidencii Spracovanie dochádzky - Dochádzkové evidencie - Typy transakcií.
Hláška "User verification failed"
- Kliknúť na profil, odhlásiť sa z apky a znova sa prihlásiť so svojimi aktuálnymi prihlasovacími údajmi.