V aplikácii je v ľavom hornom rohu okrúhle tlačidlo s fotkou alebo iniciálmi používateľa, ktorým je možné sa dostať do profilu. Ak má používateľ v Humanete nastavenú profilovú fotografiu, zobrazuje sa táto. V opačnom prípade sa v tlačidle zobrazujú iniciály mena prihláseného používateľa.
V profile sa nachádzajú sekcie pre osobné a pracovné údaje a základné nastavenia pre aplikáciu - ako bezpečnosť, či vzhľad aplikácie. Môžu tu byť k dispozícii aj výplatné pásky. Okrem uvedeného má možnosť používateľ sa cez profil odhlásiť z aplikácie.
Môj profil
V časti osobných informácií sa používateľ vie dostať do obrazovky „Môj profil“, kde sú evidované jeho kontaktné a osobné údaje. Tieto údaje sú načítané z personálnej evidencie systému Humanet. V rámci mobilnej aplikácie je však možnosť požiadať o zmenu osobných údajov cez odkaz, ktorý vyvolá emailového klienta a používateľ tak môže jednoducho uviesť a odoslať požiadavku o zmenu. Email, na ktorý požiadavka príde, je možné nastaviť na úrovni portálu v časti Mobilná aplikácia – Nastavenia – Personalistika – Emailová adresa personálneho oddelenia (nastavuje administrátor).
Výplatné pásky
Z Humanet modulu Spracovanie miezd sa načíta posledných 12 výplatných pások používateľa, ktoré sú zoradené od najnovšej po najstaršiu. To, či sa výplatná páska za aktuálny mesiac zobrazí v zozname závisí na stave prepočtu miezd. Výplatná páska sa v mobilnej aplikácii ukáže najskôr vtedy, keď účtovník uzavrie mzdy (t.j. systémová konštanta SAL_CYCLE nadobudne hodnotu 3 – Uzavreté mzdy).
Ku každému zobrazenému mesiacu sa v zozname zobrazia hodnoty hrubej mzdy a mzdy k výplate. Po kliknutí na príslušný mesiac sa vygeneruje PDF súbor s výplatnou páskou, ktorý si používateľ uloží do svojho zariadenia a môže s ním ďalej ľubovoľne pracovať (prezerať, tlačiť, zálohovať,...). Súbor s výplatnou páskou sa generuje na základe predlohy, ktorá je nastavená v nastaveniach modulu (viď kapitola Nastavenie parametrov mobilnej aplikácie, časť Personalistika).
Bezpečnosť
Vo voľbe Bezpečnosť má používateľ možnosť nastaviť, či má zariadenie používať biometriu (Face ID, Touch ID) a taktiež zmeniť PIN kód pre prihlásenie sa do aplikácie. V prípade, že používateľ zabudol PIN kód, je možné ho cez voľbu „Zabudnutý PIN“ resetovať.
Vzhľad
Používateľ podľa svojich preferencií nastavuje tmavý režim či svetlý režim pre aplikáciu.
Jazyk
Pri zmene jazyka je postup rôzny pre jednotlivé platformy mobilných zariadení, je však intuitívny. V súčasnosti je podporovaný len slovenský a anglický preklad aplikácie.
UPOZORNENIE: V prípade výberu anglického jazyka sa môže stať, že niektoré texty zobrazujúce sa v mobilnej aplikácii nebudú preložené. Stáva sa to vtedy ak zvolená agenda nemá správne nastavené preklady používateľských číselníkov. V takomto prípade je potrebné kontaktovať administrátora HUMANET dochádzky v danej databáze.