Postup inštalácie terminálu

Postup inštalácie

Zapojenie terminálu do elektrickej siete.

Základné nastavenia:

  • Nastavenie jazyka. Prednastavený Slovenský. Pokračuje sa tlačidlom Ďalej (pravý dolný roh);
  • Nastavenie aktualizácií. Automatické aktualizácie sú prednastavené. Pokračuje sa tlačidlom Ďalej;
  • Nastavenie zvuku. Prednastavená hlasitosť 30. Tlačidlom + sa hlasitosť zvýši, tlačidlom – sa

hlasitosť zníži. Pokračuje sa tlačidlom Ďalej;

  • Nastavenie čítania kariet. Označenie Povoliť / Nepovoliť čítanie UID v závislosti od typu dochádzkovej

karty. Pokiaľ ide o karty Mifare – a nie sú napaľované čísla, je potrebné zapnúť UID (kvôli bezpečnosti). Ak

ide o karty Proximity, nezapína sa UID. Pre dokončenie základných nastavení sa použije tlačidlo Dokončiť.


Nastavenie pripojenia:

  • Nastavenie pripojenia > Typ pripojenia > možnosti Ethernet, GSM, Wifi. Po zadaní parametrov sa

použije tlačidlo Ďalej.

Prebehne test overenia pripojenia k internetu. Ak je test pripojenia k internetu v poriadku stlačí

sa tlačidlo Dokončiť.


Nastavenia Humanetu:

  •  Po overení siete sa vyžaduje zadanie DIN čísla.
  • Vlastník databázy, po prihlásení sa na www.humanet.sk, zvolí agendu a cez „ozubené koliesko“ (Nastavenia), zvolí Generovať DIN.


Vygenerované DIN číslo systémom sa vpíšte do políčka v termináli. Potvrdí sa tlačidlom Ďalej.

Po automatickom vygenerovaní prístupovej skupiny APITERM sa v Spracovanie dochádzky > Dochádzkové

evidencie > Terminály spustí terminál Humanet. Pre spárovanie dochádzkového terminálu so systémom

Humanet je potrebné zadať verifikačný kód pre párovanie (PVN). Cez Pero sa vstúpi do Terminálu

Humanet a stlačí sa tlačidlo Generovať PVN:

Vygenerovaný kód sa zadá do terminálu Humanet a ten je následne pripravený na definovanie typov

transakcií a registráciu dochádzkových kariet, resp. iných akcií.